Zobacz jak rozwija się impero 360®

Poniższa lista prezentuje istotne modyfikacje, jakie wdrożyliśmy w impero 360®. Z pewnością nie obejmuje ona wszystkich wprowadzanych nowości, modyfikacji i poprawek, staramy się jednak, aby była możliwie kompletna.

Rozwój impero 360® jest bardzo dynamiczny, dlatego zostając użytkownikiem naszego rozwiązania, w ramach aktywnej subskrypcji regularnie otrzymasz dostęp do nowych funkcji i ulepszeń.

Q2 2025

1. Możliwość konfiguracji wymagalności oraz unikalności atrybutów pracownika

2. Dodanie nowego identyfikatora- Kod QR z możliwością wykorzystania zarówno przez gościa jak i pracownika

3. Umożliwienie wydruku kodów QR na wcześniej przygotowanych szablonach

4. Dodanie konfiguracji punktów kontroli dostępu bezpośrednio z impero360 dla przejść sterownika UC8000

5. Dodanie raportu predefiniowanego- “Raport Obecności” sumujący czas obecności w danych strefach

Q1 2025

1. Dodanie funkcjonalności losowania pracowników do kontroli

2. Dodanie informacji o czasie ostatniego logowania operatora

3. Dodanie obsługi nowego sterownika UC-8000 OSDP

Q4 2024

1. RODO- Dodanie funkcjonalności ręcznego oraz automatycznego usuwania zwolnionych pracowników

2. Dodanie funkcjonalności otwarcia/blokady przejścia na podstawie harmonogramu oraz na podstawie “specjalnej” karty

3. Przebudowanie interfejsu w celu poprawy responsywności na urządzeniach mobilnych

Q3 2024

1. Dodanie portalu awizacji wizyt gości

2. Dodanie obsługi kamer IP oraz dodanie zdjęć z kamer z momentu rejestracji

3. Dodanie funkcji śledzenia przejść pracownika

Q2 2024

1. Dodanie funkcjonalności cyklicznej wysyłki raportów na zdefiniowany adres mailowy

2. Dodanie funkcjonalności alertów ze zdarzeń w systemie

3. Dodanie funkcjonalności ograniczonej widoczności do konkretnych miejsc w strukturach dla operatorów

4. Dodanie obsługi kodów QR w wizytach gości

Q1 2024

1. Przygotowanie raportu ewakuacyjnego

2. Wdrożenie funkcjonalności stref logicznych

3. Dodanie kalendarza dni świątecznych

4. Dodanie funkcjonalności automatycznego eksportu danych na potrzeby integracji z systemami RCP oraz kadrowo-płacowymi

Q4 2023

1. Aktualizacja komponentów platformy

2. Optymalizacja procesu automatycznej synchronizacji urządzeń

3. Poprawa realizacji operacji masowych

4. Dodanie możliwości ograniczenia widoczności operatora do wybranych raportów predefiniowanych

Q3 2023

1. Rozpoczęcie prac nad modułem stref logicznych

2. Implementacja integracji z depozytorami kluczy

3. Poprawa wyświetlania komunikatów walidacyjnych

4. Rozpoczęcie prac nad modułem alertów

Q2 2023

1. Wyświetlanie imienia i nazwiska na sterowniku

2. Obsługa serwisowej wymiany sterownika

3. Dodanie nowego ekranu zarządzania dostępem pracownika

4. Przejście do szczegółów Pracownika/Gościa z poziomu modułu Rejestracje.

Q1 2023

1. Umożliwienie masowego drukowania oraz kodowania kart

2. Nowy typ raportów – Raporty Predefiniowane

3. Dodanie historii przypisania pracownika do struktury organizacyjnej

4. Automatyczne eksporty danych do plików płaskich

Q4 2022

1. Dodanie możliwości kodowania kart

2. Obsługa terminali mobilnych

3. Dodanie nowych funkcjonalności tabel

4. Historia przypisania kart pracownikom

5. Możliwość ograniczenia widoczności do pracowników oraz urządzeń

Q3 2022

1. Dodanie importu zdjęć

2. Umożliwienie projektowania i wydruku kart

3. Nowy widget – ważność uprawnień pracowników

4. Dodanie języków obcych

5. Dodanie obsługi sterownika UC-8000

Q2 2022

1. Obsługa trybów RCP.

2. Dodanie funkcjonalności importu pracowników

3. Dodanie drugiego faktora logowania

4. Logowanie z wykorzystaniem Azure Active Directory

5. Integracja z Azure Active Directory

Q1 2022

1. Pojawienie się widgetów na dashboardzie

2. Rozszerzenie API o obsługę gości

3. Stworzenie modułu Karty

4. Dodanie historii rejestracji z wizyt gości

5. Dodanie kreatora personalizacji kart

Q4 2021

1. Dodanie historii wizyt gościa

2. Rozszerzenie API o nowe metody dla gości

3. Refaktoring UI

4. Raporty gości

Q3 2021

1. Dodawanie PINu i kodu wejściowego

2. Dodawanie roli dla operatora

3. Dodanie integracji/ migracji z unisystemem

4. Obsługa gości

Q2 2021

1. Eksport do *.pdf , *xls, *doc – z tabel w systemie

2. Zapisywanie szablonu raportu

3. Dodanie utrzymania sesji na dwóch zakładkach

4. Prezentacja statusu synchronizacji urządzeń

Q1 2021

1. Widget z liczbą pracowników

2. Pobieranie pierwszych 10 eventów na zakładce dynamicznej

3. Sortowanie w tabelach

4. Widget Rejestracji

Q4 2020

1. Umożliwienie dodawania harmonogramu

2. Obsługa zdjęcia operatora

3. Dodanie dashboardu

4. Dodanie widoku drzewa dla samych grup (do przenoszenia pracowników w grupach)

Q3 2020

1. Dodanie pracownika z kartą – brak identyfikatora na liście przy pracowniku

2. Zakładka z ostatnimi rejestracjami

3. Dodania resetu i przypominanie hasła

4. Szczegóły pracownika – zakładka z ostatnimi rejestracjami

Q2 2020

1. Dodawanie i update  pracowników

2. Operatorzy – widok listy operatorów

Jak możemy
Ci pomóc?

Szukasz sprawdzonego systemu Kontroli Dostępu dla Twojej firmy?
Potrzebujesz konsultacji? Porozmawiajmy.

Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.

Formularz kontaktowy